X پژوهشیار

کتابخانه قلم

{ فَبَشِّرۡ عِبَادِ ٱلَّذِينَ يَسۡتَمِعُونَ ٱلۡقَوۡلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحۡسَنَهُۥٓۚ أُوْلَٰٓئِكَ ٱلَّذِينَ هَدَىٰهُمُ ٱللَّهُۖ وَأُوْلَٰٓئِكَ هُمۡ أُوْلُواْ ٱلۡأَلۡبَٰبِ }

شرح

فرا رسیدن ماه رحمت بیکران حق مبارک باد

چهارشنبه, 11 خرداد 1390

کتابخانۀ عقیده: فرا رسیدن ماه میهمانی الله متعال، ماه رحمت بی‌پایان حق، ماه خیر و برکت، غفران و بخشایش، عبادت و بندگی حق تعالی ، ماه امساک از گناهان و محرمات بر تمامی بندگان الله متعال مبارک و خجسته بادا...

از ذات پاک احدیت تمنا داریم گردانندگان سایت و خوانندگان عزیزمان را به جمع ضیوف رحمانی این مائده آسمانی شامل گرداند، و به ما توفیق دهد تا جان و روح و جسم خود را در کوثر زلال رمضان همراه با عاشقان ماه عبادت و بندگی صادقانه شستشو دهیم و با ورع و پرهیز از منکرات دل و جان خود را سرشار از زمزمه آیات ملکوتی حق گردانیم، و با سلاح تقوا و توحید و پرهیزکاری و خودسازی اهریمن و سپاهیانش را از سرزمین مقدس روحانی وجودمان برانیم.

 اميدواریم ماه رمضان امسال ماه شكوفايي روح ايمان و تقوا در دل تمام مردم مسلمان جهان، و ماه پرورش و صعود روحيه صبر و استقامت در برابر ناملايمات زندگي، و ماه رهایی از شرک و بدعت و خرافات و قبرپرستی، و رسیدن به توحید قرآنی باشد.

الله متعال به همه ما توفیق صیام و قیام این ماه مبارک را ارزانی دارد، و شب قدر را ارمغان کرم و بخشایش خود به ما گرداند!..

ادارۀ کتابخانۀ عقیده